تکریم خانواده شهدا یکی از بزرگترین معروف‌ها است
کد خبر: 4073330
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

تکریم خانواده شهدا یکی از بزرگترین معروف‌ها است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو بر لزوم زنده نگهداشتن یاد شهدا تاکید کرد و گفت: تکریم خانواده معظم شهدا، همسران، والدین و فرزندان آنها یکی از بزرگترین معروف‌ها است.

تکریم خانواده شهدا یکی از بزرگترین معروف‌ها استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام کاظم عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو در دیدار با خانواده شهید عمران محمودزاده با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا، ایثارگران و جانبازان، اظهار کرد: تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران توفیق ارزشمندی به شمار می‌رود، که امروز به یک کار ارزشی و از جمله مهم‌ترین معروف‌ها تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که خانواده شهدای انقلاب اسلامی همچون خاندان شهدای کربلا، راه شهدا را با قدرت و ایمان راستین ادامه می‌دهند و از پشتیبان‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام عبدالی اضافه کرد: خانواده معظم شهدا در کلام و کردار خود ثابت کرده‌اند که پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند، به‌گونه‌ای که میزان حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌ها در خانواده شهدا بیشتر از سایر اقشار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو با بیان اینکه، این خانواده‌ها التزام و پیوند محکم‌تری با شهدا، راه آن‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: بارهای شاهد بوده‌ایم، این مادران و پدران وارسته با در دست داشتن تصاویر فرزندان شهید خود به زیارت بارگاه مطهر حضرت امام می‌روند.

وی با اشاره به اینکه، دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و به آن بر خود نیز می‌بالیم، افزود: دیدارهای صورت گرفته از خانواده‌های معظم شهدا تنها منوط به مناسبت‌ها و مراسم‌ها نبوده و مداوم بودن این دیدارها ضروری است، چراکه ازاین‌رهگذر برای احیای فرهنگ شهادت تلاش کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام عبدالی با بیان اینکه همه‌ ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم زیرا آن‌ها وجود خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند، اظهار کرد: جوانانی که برای عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در تلاش هستند باید بدانند یکی از ضرورت‌ها در این زمینه همراه و همدل بودن با خانواده شهداست.

انتهای پیام
captcha