درخشش دختران دانش‌آموز استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4074865
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰

درخشش دختران دانش‌آموز استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن

دانش‌آموزان دختر اعزامی از استان مرکزی به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز که به میزبانی تبریز برگزار شد با کسب 6 رتبه برتر به استان بازگشتند.

مسابقات قرآن دانش آموزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، دانش‌آموزان اعزامی از استان به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز که به میزبانی تبریز برگزار شد خوش درخشیدند. در این مرحله از مسابقات6 نفر از دختران اعزامی حائز رتبه‌های برتر شدند و دست پر به استان بازگشتند.

براساس این گزارش، چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان در رشته‌های آوایی در بخش دختران از ششم مرداد به میزبانی تبریز آغاز و با تجلیل از مقام‌آوران این بخش در روز هشتم به پایان رسید.

ریحانه هاشمی پایه یازدهم در رشته حفظ عمومی رتبه اول، نرجس حاج‌علی بیگی پایه دهم در رشته ترتیل رتبه سوم، فاطمه‌السادات صدری متوسطه دوم در رشته ترتیل رتبه سوم، فاطمه احمدی پایه هفتم در رشته قرائت رتبه چهارم، زینب احمدی پایه هفتم در رشته قرائت رتبه چهارم و یاسمن عابدی پایه دهم در رشته حفظ عمومی رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش پسران نیز احمدرضا آجرلو متوسطه اول در رشته حفظ کل رتبه سوم، امیرمحمد محمدی پایه یازدهم در رشته حفظ عمومی رتبه سوم، مهدی زارعی متوسطه دوم در رشته حفظ 5 جزء رتبه پنجم، علیرضا حسنی پایه دوازدهم در رشته مداحی رتبه پنجم و علیرضا شیرایی پایه دوازدهم در رشته حفظ عمومی رتبه چهارم را کسب کرده بودند.

انتهای پیام
captcha