کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط فرزندان تحت حمایت کمیته امداد زنجان
کد خبر: 4075036
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
در دومین جشنواره باران وحی محقق شد؛

کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط فرزندان تحت حمایت کمیته امداد زنجان

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری در دومین جشنواره قرآنی باران وحی توسط فرزندان تحت حمایت این نهاد در زنجان خبر داد.

جشنواره باران وحی

روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: توانمندسازی فرهنگی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت با نگاه قرآنی از اولویت‌های اصلی این نهاد در این زمینه است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی وحی، افزود: جشنواره قرآنی باران وحی به منظور فراهم کردن زمینه ارتباط مددجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت با قرآن‌کریم و تربیت و پرورش استعدادهای قرآنی و جاری شدن مفاهیم عمیق و متعالی قرآن در بستر فکری خانواده‌ها با نگاه توانمند‌سازی فکری و فرهنگی و اعتقادی با مشارکت ۲۱۲ نفر از جامعه هدف این طرح در کمیته امداد استان زنجان اجرا شد.

صالحی با بیان اینکه در دومین دوره برگزاری جشنواره فرهنگی و قرآنی باران وحی ۲۱۲ نفر از فرزندان تحت حمایت استان زنجان به رقابت پرداختند، ادامه داد: بر اساس ارزیابی و داوری‌های انجام شده ۱۰ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این جشنواره شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی باران وحی در دو بخش آوایی و هنری و در سه رده سنی با هدف شناسایی، توانمندسازی و ارتقای دانش قرآنی بین مددجویان تحت حمایت دختر و پسر برگزار می‌شود، بیان کرد: ۴۴ نفر از فرزندان و دانش‌آموزان با کسب امتیازات لازم موفق به دستیابی به رتبه‌های برتر استانی در رشته‌های مختلف شده‌اند.

انتهای پیام
captcha