پایان سومین جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان
کد خبر: 4075517
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

پایان سومین جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان

معاون تعاون و امور اجتماعی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، از اختتامیه سومین جشنواره قرآن و عترت این نهاد با محوریت سوره مبارکه نور خبر داد و گفت: ۱۰ نفر به عنوان برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

پایان سومین جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید کرمان، مهدی سلطانی‌نژاد، معاون تعاون و امور اجتماعی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، از اختتامیه سومین جشنواره قرآن و عترت این نهاد با محوریت سوره مبارکه نور خبر داد و گفت: بخش اولیه این دوره از جشنواره در بین ۲۵ نفر از ثبت نام شدگان در دو مرحله برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و سیری در نهج‌البلاغه در سطح کارکنان، بسیجیان بنیاد و خانواده‌های آن‌ها و در راستای تحقق معنویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در فراگیری و انس عمومی با قرآن کریم در جامعه اسلامی و ایجاد زمینه نشاط و تعالی، تیرماه سال جاری برگزار شد.

سلطانی‌نژاد بیان کرد: به دلیل شیوع موج ششم کرونا این دوره از مسابقات ابتدا در هر شهرستان به صورت مستقل برگزار و سپس نفرات اول در مرکز استان به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۰ نفر به عنوان برگزیده این دوره از جشنواره معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha