بانوان زنجانی پای برنامه پرده‌خوانی محرم می‌نشینند
کد خبر: 4075519
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

بانوان زنجانی پای برنامه پرده‌خوانی محرم می‌نشینند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برگزاری برنامه «چون شیعه در سلوک عاشورایی» ویژه بانوان زنجانی در پارک بانوان خبر داد و گفت: محوریت برنامه‌های شهرداری خانواده‌ها به‌ویژه کودکان و نوجوانان است.

چون شیعه در سلوک عاشورایی

مهدی کریمی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه مراسم پرده‌خوانی و اجرای نمایش و روایت‌خوانی با محوریت محرم در پارک بانوان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال سعی شده است همزمان با دهه نخست محرم برنامه‌های متنوع برای مخاطبان گروه‌های مختلف سنی در شهر زنجان تدارک دیده و اجرا شود و یکی از برنامه‌ها که در دهه اول محرم در پارک بانوان همه روزه برگزار خواهد شد برنامه «چون شیعه در سلوک عاشورایی» ویژه بانوان زنجانی است.

وی تصریح کرد: سعی شده است از گرو‌ه‌های قوی برای اجرای این برنامه استفاده شود و همه روزه بانوان می‌توانند در پارک بانوان به همراه فرزندان خود شاهد برگزاری این برنامه باشند. البته برنامه دیگری با عنوان نغمه‌های عاشورایی در بلوار رسل ویژه خانواده‌ها نیز اجرا خواهد شد و برگزاری این برنامه‌ها تا ماه صفر ادامه خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه دو عنوان برنامه دیگر ویژه کودکان نیز در دو پارک کودک و پارک رجایی با محوریت آموزه‌های اجتماعی نیز برای این ایام تدارک دیده شده است، افزود: همه برنامه‌ها برای اجرا در ساعت ۱۸ تدارک دیده شده است و مشتاقان این‌گونه برنامه‌ها می‌توانند با حضور در محل‌های اعلامی از آن بهره لازم را ببرند.

کریمی در ادامه با تاکید بر اینکه عمده برنامه‌های شهرداری مربوط به دهه دوم محرم تا صفر خواهد بود، ادامه داد: برنامه‌های متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است که بزرگ‌ترین برنامه مربوط به برگزاری نغمه‌های عاشورایی در سینما روباز خواهد بود.

انتهای پیام
captcha