شهیدسلیمانی‌ها در هیئت پرورش می‌یابند
کد خبر: 4075800
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

شهیدسلیمانی‌ها در هیئت پرورش می‌یابند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکيد بر اينکه امروز شاهد ائتلاف بين‌المللی دشمنان عليه جمهوری اسلامی هستيم، گفت: می‌توان در هيئت‌های مذهبی شخصيت جوانان و نوجوانان را شکل داد و شهيد سليمانی‌ها تربیت شوند.

هیئت انصارالمهدی شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حيدری، استاندار، شامگاه 12 مردادماه در جمع عزادارن حسينی هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی شهرکرد و با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اينکه دشمن بعثی زمانی به ايران اسلامی حمله کرد که اين کشور  تحت شديدترين تحريم‌ها قرار داشت، اظهار کرد: اما نوجوانان و جوانان غيور و هيئتی با تمام توان در مقابل دشمن ايستادگی کردند، حضور در هيئت‌های مذهبی موجب می‌شود تا اعتماد به‌نفس جوان و نوجوان افزايش پيدا کند.

حیدری افزود: شهيد حسين خرازی، شهيد زين‌الدين و چند شهيد شاخص ديگر مکبر مسجد بودند و همين بچه‌های مسجد و هيئات مذهبی در دوران دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده در ميدان جنگ حضور پيدا کردند و نقش تأثيرگذاری نيز داشتند.

وی در ادامه با تأکيد بر اينکه امروز شاهد ائتلاف بين‌المللی دشمنان عليه جمهوری اسلامی هستيم، گفت: می‌توان در هيئت‌های مذهبی شخصيت جوانان و نوجوانان را شکل داد و شهيد سليمانی‌ها تربيت شوند.

حيدری در پايان تصريح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، خرمشهرها در پيش است، جوانان و نوجوانان امروز کشور بايد اين خرمشهرها را با عزم ملی فتح کنند.

انتهای پیام
captcha