اورژانس زنجان با همه قوا آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی است
کد خبر: 4075835
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

اورژانس زنجان با همه قوا آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی است

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: ۶۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۴۷۰ نفر از کارکنان اورژانس زنجان، ۳ موتورلانس و ۸ دستگاه آمبولانس اماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی است.

اورژانس زنجان در عزاداران حسینی

به گزارش ایکنا از زنجان، مشهود تقی͏لو، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با آماده‌باش همه پایگاه‌‍‌ها و کارکنان اورژانس زنجان در ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع)، اظهار کرد: ۶۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۴۷۰ نفر از کارکنان اورژانس به صورت شبانه‌روزی در دهه محرم آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی هستند.

وی در رابطه با آمادگی موتورلانس‌ها در عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع)، افزود: با توجه به محدودیت‌های تردد آمبولانس، برای اولین بار ۳ دستگاه موتورلانس اختصاصی اورژانس در دسته‌های حسینیه اعظم زنجان و زینبیه اعظم زنجان فعال خواهند بود.

این مسئول در رابطه با آمادگی اورژانس هوایی استان، تصریح کرد: اورژانس هوایی استان زنجان آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی به حوادث مصدومان متعدد احتمالی در آماده‌باش خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان خاطرنشان کرد: ۸ دستگاه آمبولانس جهت پوشش مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان در نقاط مختلف جانمایی شده‌اند و ۴ تیم پیاده متشکل از ۳ کارشناس فوریت‌های پزشکی در مسیر عبور دسته عزاداران حسینیه اعظم زنجان بصورت سیار خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha