براساس آخرین اعلام رنگبندی کرونایی وزارت بهداشت برای شهرستانهای کشور، ۳ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند. 
به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، بر اساس آخرین اعلام رنگبندی کرونایی وزارت بهداشت برای شهرستانهای کشور، ۳ شهرستان استان در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
براساس این گزارش، در آخرین رنگبندی اعلام شده شهرستانهای اراک، دلیجان و تفرش در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستانهای آشتیان، زرندیه، شازند، کمیجان، ساوه، فراهان و خمین نارنجی هستند. همچنین خنداب و محلات دو شهرستانی هستند که در وضعیت زرد قرار گرفتهاند. هیچ شهرستانی در استان آبی نیست.
شهرستانهای آشتیان، ساوه، فراهان و خمین نقاطی هستند که این هفته از جمع شهرهای قرمز استان مرکزی خارج و به نارنجی تغییر وضعیت دادهاند وهمچنین شهرستانهای خنداب و محلات در رنگبندی جدید از وضعیت نارنجی خارج و به جمع شهرهای زرد استان پیوستهاند.
طبق آخرین آمارها تعداد موارد مبتلا به کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۲۷ هزار و ۷۸۱ نفر رسیده و در این بازه تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا ۳ هزار و ۲۲۴ نفر بوده است.
انتهای پیام