۱۹۳ آزاده خویی در سالروز ورود آزادگان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4078004
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

۱۹۳ آزاده خویی در سالروز ورود آزادگان تجلیل می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار خوی از برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی با تجلیل از 193 آزاده شهرستان در 26 مرداد خبر داد.

جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، اسماعیل سالم خویی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار خوی، 23 مرداد در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی اظهار کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان دلاوری است که با فداکاری خود موجب عزت و سربلندی ایرانیان در جهان شدند.

وی افزود: مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی با تجلیل از 193 آزاده بزرگوار شهرستان چهارشنبه، 26 مردادماه ساعت 11:30 در بقعه متبرکه شیخ نوایی برگزار می‌شود.

سالم خویی بیان کرد: زحمات و سختی‌های ایرانیان در طول جنگ هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و آزادگان به‌ عنوان اسوه‌های مقاومت، صدمات روحی و جسمی زیادی را در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی متحمل شدند و این وظیفه ما است که تلاش کنیم راه آن‌ها را با صلابت بیشتر ادامه داده و آرمان‌های والای ایشان را تحقق بخشیم.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری درباره آزادگان می‌فرمایند: «یکی از چیز‌هایی که شما را، دل‌هایتان را زنده نگه‌می‌داشت، پر امید نگه‌می‌داشت، یاد آن چهره و روحیه‌ پرصلابت امام عزیزمان بود، آن بزرگوار هم خیلی به یاد اسرا بودند و حال پدری را که فرزندانش به این شکل از او دور شده باشند، راحت می‌شود فهمید».

انتهای پیام
captcha