تخفیف ۹۰ درصدی برای بیمه‌ شدگان سلامت در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4078524
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

تخفیف ۹۰ درصدی برای بیمه‌ شدگان سلامت در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: همه افرادی که تحت هیچ پوشش بیمه‌ای نیستند، برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و از تخفیف 90 درصدی بهره‌مند شوند.

کیان دهراب‌پور، مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کیان دهراب‌پور، مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 25 مردادماه در نشست خبری، اظهار کرد: بیشترین جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت این استان را روستاییان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: با تمام بیمارستان‌های دانشگاهی استان طرف قرارداد هستیم و ۹۰ درصد هزینه بستری در بیمارستان‌ها پرداخت می‌شود.حدود یک ماه است که افراد تحت پوشش بیمه سلامت در بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج پذیرش می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر کسی خدمتی نیاز دارد و شرایط آن در بخش دولتی نباشد می‌تواند از بیمارستان‌های خصوصی استفاده کنند و بیمه سلامت هزینه‌کرد آنها را پرداخت خواهد کرد.۷۰ درصد هزینه آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی به افراد تحت پوشش بیمه سلامت داده می‌شود.

دهراب‌پور با اشاره به طرح دارویاری، ابراز کرد: همه افراد تحت پوشش بیمه سلامت، نسبت به قبل با افزایش قیمت دارو مواجه نخواهند شد.بیمه سلامت ظرفیت لازم را ایجاد کرده تا همه کسانی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، می‌توانند با مراجعه به ۳۲ دفتر پیشخوان در سطح استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

وی در خصوص پوشش بیمه ای درمان ناباروری، تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان بی بی حکیمه(س) بر عهده بیمه سلامت است و در صورت استفاده از مراکز درمانی خصوصی با ارائه هزینه کرد خود، معادل تعرفه دولتی به آنها پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: افراد ۱۸ سال به بالا که تحت پوشش پدر خود بودند و از پوشش آنها خارج و بیمه آنها قطع شده می‌توانند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

دهراب‌پور ادامه داد: مطالبات داروخانه‌های استان و بیمه روستایی تا پایان تیرماه پرداخت شده است.ماهانه ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان و در مجموع سالانه ۲۴۰ میلیارد تومان بابت هزینه بیمه به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha