برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران
کد خبر: 4078660
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
استاندار تهران خبر داد:

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران

استاندار تهران از برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران خبر داد؛ مراسمی که با شعار «انا من حسین» برگزار می‌شود.

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهرانبه گزارش ایکنا، مهر نوشت: جلسه شورای فرهنگ عمومی تهران، 25 مردادماه با حضور حجت‌الاسلام حسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این جلسه موضوع پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با شعار «انا من حسین» و تعیین وظایف دستگاه‌های مختلف جهت برگزاری باشکوه این مراسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محسن منصوری، استاندار تهران در این جلسه از برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران خبر داد و گفت: این مراسم را با شکوه بالایی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور اظهار کرد: اراده جمعی، استمرار و پیگیری و به روز کردن نرم افزارها در این زمینه اهمیت دارد.

استاندار تهران در ادامه بیان کرد: کارگروه متولی برای تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی شکل بگیرد تا سازوکارهای مناسب را تدوین کند.

وی به لزوم اصلاح سیستم اداری تأکید کرد و ادامه داد: در حوزه فرهنگ سازمانی نیز سازمان مدیریت و برنامه استان باید، ساز و کارهای مناسب را با اولویت فرهنگ عمومی تدوین کند.

انتهای پیام
captcha