نقد عملکرد مسئولان؛ مطالبه جدی نمازگزاران جمعه
کد خبر: 4079173
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

نقد عملکرد مسئولان؛ مطالبه جدی نمازگزاران جمعه

امام جمعه خرم‌دره گفت: یکی از مطالبات اصلی نمازگزاران جمعه، نقد عملکرد مسئولان است.

نماز جمعه

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور، امام جمعه خرم‌دره، روز گذشته، ۲۷ مردادماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی خرم‌دره با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه مردم در نماز جمعه، تصریح کرد: نقد عملکرد مسئولان در نماز جمعه یکی از مطالبات اکثر شرکت‌کنندگان در این فریضه الهی است.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات به مسئولان و کوتاهی آن‌ها در اجرای پروژه‌ها بازمی‌گردد، تصریح کرد: از مصداق‌های موردی این موضوع می‌توان به پل ورودی غربی خرم‌دره اشاره کرد.

این مسئول با یادآوری اینکه امکانات رفاهی برای شرکت‌کنندگان نماز جمعه در خرم‌دره مناسب نیست، تاکید کرد: مصلی نماز جمعه خرم‌دره به صورت غیر‌اصولی ساخته شده است، به طوری‌ که حتی از تهویه هوای طبیعی هم برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه مسجد ذاتاً مکان فرهنگی است و تقدس دارد، از این رو باید در آبادانی مساجد تلاش کرد، اضافه کرد: مساجد از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مراکز در کشورهای اسلامی است که برای آبادانی نیازمند مشارکت خیرین است اما در حوزه دینی خیرین کمی در خرم‌دره داریم.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه نماز جمعه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، قرارگاه است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه متعلق به نظام اسلامی است، لذا همه مسئولان و مردم باید نسبت به رونق آن تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha