رسانه‌ها با نقد منصفانه به دولت کمک کنند
کد خبر: 4079882
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
استاندار هرمزگان:

رسانه‌ها با نقد منصفانه به دولت کمک کنند

استاندار هرمزگان با بیان اینکه رسانه‌ها با نقد منصفانه به دولت کمک کنند، گفت: سلاح دشمن در جنگ رسانه‌ای با ما پمپاژ ناامیدی است و رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اخبار امیدوارکننده این توطئه دشمن را خنثی سازند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، شب گذشته، 30 مرداد، در آیین گرامیداشت خبرنگاران استان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: ما غیر از عرصه اقتصاد، در عرصه رسانه هم با دشمن در حال جنگ هستیم که در واقع جنگ روایت‌ها است و اصلی‌ترین سربازان این عرصه هم خبرنگاران هستند که همه امید نظام به آن‌ها است و با علم به این موضوع است که رهبری معزز تکلیف جهاد تبیین را بر دوش مردم و رسانه‌ها گذاشتند.

وی افزود: سلاح دشمن در جنگ رسانه‌ای با ما پمپاژ ناامیدی و یاس است و تلاششان بر این امر منعطف شده است که بگویند جمهوری اسلامی ایران، ناکارآمد است و نمی‌تواند جامعه را اداره کند اما در این بین وظیفه ما این است که با کار و عملکرد خودمان خلاف گفته‌های دشمن را ثابت کنیم و مسائل مردم را در جهت رضایت بخشی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام حل و فصل کنیم، رسانه‌ها نیز می‌توانند با نقد منصفانه به ما کمک کنند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: چند ماه پیش که روزشمار مصوبات سفرهای شهرستانی را تهیه کردیم غالباً مخالف بودند اما معتقدم که وقتی فشاری برای وصول مطالبات مردم و خبرنگاران بر دوش مدیران باشد، موجب می‌شود کارها سرعت بیشتری پیدا کند. من هیچ اصالتی  برای تصویرسازی ظاهری قائل نبوده و قائل بر کار اصولی هستم.

وی ادامه داد: ما هیچ‌گاه ادعا نکردیم که می‌توانیم ۱۰۰ درصد وعده‌هایمان را عملی کنیم اما با کمک رسانه‌ها تلاش خواهیم کرد، به اکثر وعده‌هایمان جامه عمل بپوشانیم و خود را موظف به پاسخگویی می‌دانم و در آغاز  هفته دولت با عدد، رقم و شاخص‌های نسبی مسائل را بیان کنیم.

دوستی عنوان‌ کرد: در حوزه بهبود شرایط زیستی خبرنگاران نیز باید اقداماتی انجام دهیم و در حوزه مسکن بنا داریم یک کاری را برای هنرمندان و خبرنگاران انجام دهیم و زمین در یکی از نقاط خوب شهر برای ساخت مسکن خبرنگاران در نظر گرفته‌ایم.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت رعایت اصل انصاف و اخلاق‌مداری، یادآور شد: تزریق منابع در  دولت سیزدهم به استان هرمزگان بی‌نظیر بوده؛ چنانچه پس از سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرف دولت بیش از هزار و 200 میلیارد تومان منابع جدید به استان تزریق شد. در هفته دولت سال جاری ۲۰ میلیارد دلار پروژه جدید کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha