رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4082425
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: در رزمایش جهادگران دامپزشک، ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی از این رزمایش بهره مند خواهند شد.

محمد اصغرزاده، مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد اصغرزاده، مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۰ شهریورماه در نشست خبری اظهار کرد: در رزمایش جهادگران دامپزشک، ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی از این رزمایش بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه در راستای اجلاسیه ملی جهادگران فردا جمعه ۱۱ شهریور ماه رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان‌جنوبی با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز می‌شود، افزود: ۱۵۳ جهادگر دامپزشک بومی و غیر بومی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای رزمایش جهاد مقدس و در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان جنوبی را خواهیم داشت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این رزمایش با همکاری بسیج سازندگی، استانداری، دامپزشکی، امور عشایری، بسیج عشایری و بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

اصغرزاده گفت: ۴۰ اکیپ شامل ۱۲ اکیپ غیربومی و ۲۸ اکیپ بومی در این رزمایش حضور دارند؛ این اکیپ‌ها شامل دکتر دامپزشک، کارشناس دامپزشک، کاردان، تکنسین و ناظر شرعی است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در رزمایش جهادگران دامپزشک، ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی از این رزمایش بهره مند خواهند شد.

اصغرزاده اظهار کرد: در رزمایش جهادگران دامپزشک خدماتی از جمله واکسیناسیون، سم پاشی، ضدعفونی، درمان و آموزش در مورد بیماری های مشترک بین انسان و دام ارائه می‌شود و طبق هدف گذاری انجام شده ۷ هزار و ۵۶۹ راس رام مورد خدمات جهادی دامپزشکان قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین ۸ هزار و ۷۵۸ خانوار از نکات آموزشی بهره مند می‌شوند و تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز را استان تامین کرده است.

وی گفت: این رزمایش محدود به این سه روز نخواهد بود و در تمام سال فعالیت دامپزشکان ادامه خواهد داشت و مرحله دوم رزمایش مهرماه همزمان با هفته دامپزشکی در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha