آیین اختتامیه طرح ملی «حامیم» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4082607
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

آیین اختتامیه طرح ملی «حامیم» در کرمان برگزار شد

آیین اختتامیه طرح ملی «حامیم» در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

اختتامیه طرح ملی حامیم

به گزارش ایکنا از کرمان آیین اختتامیه طرح ملی حامیم با حضور جمعی از دانشجویان شرکت کننده در این طرح، امروز، ۱۱ شهریورماه در گلزار شهدای بین‌المللی پایتخت مقاومت جهان اسلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صباحی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان، در این مراسم با ارائه توضیحاتی در خصوص طرح و تقدیر از دانشگاه‌های استان برای همکاری در برگزاری این طرح گفت: در جایی قرار داریم که مزار مطهر سردار سلیمانی قرار دارد، کسی که مطالعات و اقداماتش در صحنه‌های سخت بود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ صحنه‌های بسیار سختی برای اسلام و مسلمین به وجود آمد، گفت: بزرگ‌مردانی در این صحنه‌ها بودند که اگرچه تعدادشان اندک است اما به اندازه طول تاریخ صعه وجودی دارند و در صحنه هستند که سردار سلیمانی یکی از این افراد بود.

حجت‌الاسلام صباحی خطاب به دانشجویان گفت: سردار سلیمانی تمام صحنه‌های سخت تاریخ را مطالعه کرده و سنجیده بود، شما دانشجویان نیز باید خود را برای چنین صحنه‌های سختی در برابر دشمنان آماده کنید؛ خود را وقف صحنه‌های سخت کنید و این امر شدنی است و هر کسی باید شیوه خود را انتخاب کند.

در ادامه این جلسه سردار حسنی‌سعدی، از رزمندگان دفاع مقدس به روایت‌گری از اقدامات سردار سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی قهرمان جهاد تبیین بود که در صحنه‌های سخت جنگ نا امید نشد و همواره بر صبر، ایستادگی، مقاومت و تلاش تاکید می‌کرد و از دشمنان نهراسید.

وی ادامه داد: صبر، حوصله، جدیت، پیگیری، مطالعه، اعتقاد به ولایت، انقلاب و نظام از مهمترین ملزومات جهاد تبیین است که حاج قاسم این ویژگی‌ها را داشت و دانشجویان نیز با الگوگیری از سردارسلیمانی با داشتن چنین ویژگی‌هایی باید در عرصه جهاد تبیین کار کنند.

انتهای پیام
captcha