فرهنگ مقدم بر همه حوزه‌ها و پیشران حرکت دولت است
کد خبر: 4082685
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
محمد مهدی اسماعیلی:

فرهنگ مقدم بر همه حوزه‌ها و پیشران حرکت دولت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مأموریت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دولت، قرار دادن حوزه فرهنگ و هنر در جایگاه اصلی و شایسته است، چراکه اعتقاد داریم فرهنگ مقدم بر همه حوزه‌ها و پیشران حرکت دولت است.

نشست هم‌اندیشی با فعالان فرهنگ، هنر و رسانه استان مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هم‌اندیشی با فعالان فرهنگ، هنر و رسانه استان مازندران که امروز،۱۱ شهریور در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، گفت: مأموریت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دولت، قرار دادن حوزه فرهنگ و هنر در جایگاه اصلی و شایسته است، چراکه اعتقاد داریم فرهنگ مقدم بر همه حوزه‌ها و پیشران حرکت دولت است.

وی افزود: با وجود همه رویدادها و کارهای مبارکی که تاکنون در دولت‌ها و دوره‌های مختلف گذشته انقلاب شکل‌ گرفته و انجام‌ شده، اعتقاد داریم که هم چنان مشکلاتی وجود دارد و دولت سیزدهم خود را مکلف به رفع این مشکلات می‌داند.

اسماعیلی با بیان این که مشکل مسکن و بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در حال مرتفع شدن است، تصریح کرد: ۱۷ هزار خبرنگار در کشور داریم و تاکنون ۱۲ هزار خبرنگار ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه این مطلب که صادق الوعده‌ایم و اهل شعار نیستیم، بیان کرد: برای اهالی رسانه تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ شده است و در تلاش هستیم تا مشکلات قدیمی اهالی رسانه را حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه کارنامه دولت سیزدهم بیانگر عملکرد دولتی‌هاست افزود: ۸۹ میلیارد تومان در کمتر از ۹ ماه برای تکمیل پروژه تالار مرکزی ساری در دولت هزینه شد و ۱۵ تالار در سراسر کشور به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این که اداره کشور پهناوری نظیر ایران اسلامی قطعاً با مشکلاتی مواجه است گفت: دولت تلاش دارد بدون نگاه به بیرون با اتکا به منابع درون مشکلات کشور را مرتفع کند.

اسماعیلی در پایان گفت: در متون دینی خود به امداد غیبی اعتقاد داریم، کار اگر برای رضای خدا و بدون منت باشد مورد توجه و عنایت خدا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha