معاون اول رئیس جمهور؛ مهمان ویژه اجلاسیه جهادگران فردوس
کد خبر: 4082976
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

معاون اول رئیس جمهور؛ مهمان ویژه اجلاسیه جهادگران فردوس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: معاون اول رئیس جمهور سخنران ویژه اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس خواهد بود.

محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی شنبه شب ۱۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از مقامات ارشد نظامی از جمله سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور، سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در اجلاسیه ملی جهادگران شهرستان فردوس شرکت می کنند. 

وی افزود: فردا سیزدهم شهریورماه همزمان با سالروز زلزله سال ۴۷، اجلاسیه ملی جهادگران به منظور پاسداشت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در آن سال در فردوس برگزار می‌شود. 

معاون استاندار تصریح کرد: ۹۰ گروه جهادی از یکم شهریور تاکنون به منظور خدمات دهی به مردم در مناطق مختلف استان و شهرستان فردوس مستقر شده‌اند. 

طالبی با اشاره به حضور ۶۰۰ نخبه علمی سطح کشور در استان یادآور شد: این نخبگان که به صورت جهادی فعالیت می کنند در خراسان جنوبی و فردوس حضور دارند که در حاشیه برگزاری این اجلاسیه از برکات وجود آنها بهره‌مند می‌شویم. 

وی همچنین از رونمایی کتاب خاطرات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجلاسیه خبر داد و گفت:  پیرو زلزله سال ۴۷ که در شهرستان فردوس حادث شد، ۲۹ هزار نفر از مردم جان خود را از دست دادند و در جریان این حادثه، مقام معظم رهبری(حفظه الله ) به همراه گروهی از طلاب جهادی، آن سال به داد مردم رسیدند و امدادرسانی طولانی داشتند لذا خاطرات  ایشان در کتابی جمع آوری شده و فردا رونمایی خواهد شد. 

طالبی یادآور شد: برنامه ریزی این اجلاسیه از سه ماه قبل شروع شده و جلسات متعددی در این زمینه در سطح استان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha