افتتاح ۲ طرح پزشکی در فردوس
کد خبر: 4082977
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

افتتاح ۲ طرح پزشکی در فردوس

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، کلینیک دندانپزشکی کودکان امام علی(ع) و مرکز جامع سلامت در فردوس به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲ طرح پزشکی در فردوسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، با حضور استاندار خراسان جنوبی، کلینیک دندانپزشکی کودکان امام علی(ع) عصر امروز شنبه ۱۲ شهریورماه در فردوس به بهره برداری رسید.

افتتاح این پروژه از جمله برنامه‌های اجلاسیه ملی جهادگران است که با حضور نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

این پروژه که در سال ۹۰ وارد فاز اجرا شده، امروز و در راستای برنامه های اجلاسیه ملی جهادگران به بهره بردرای رسید.

این کلینیک با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دو طبقه و با تجهیزات دندانپزشکی، اتاق عمل دندانپزشکی، ۱۲ یونیت دندانپزشکی و ... به مراجعین اقصی نقاط استان خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی ارائه می کند.

اعتبارات مورد نیاز این مجموعه منحصر بفرد در سطح استان، از محل کمک های خیرین و منابع ملی تأمین شده است.

مراسم افتتاح کلینیک دندانپزشکی کودکان امام علی(ع) با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود.

مرکز جامع سلامت شهر باغستان از توابع شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

همچنین مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت شهر باغستان، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود.

این ساختمان در قالب دو طبقه و با زیربنای ۵۰۰ مترمربع، خدمات بهداشتی و درمانی را به ساکنان شهر باغستان و روستاهای اطراف ارائه خواهد کرد.

این پروژه که در سال ۹۷ کلنگ زنی شده از محل اعتبارات استانی و ملی و نیز مشارکت بنیاد برکت تأمین اعتبار شده است.

انتهای پیام
captcha