تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار به باغ موزه دفاع مقدس در کردستان
کد خبر: 4083235
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار به باغ موزه دفاع مقدس در کردستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در سنندج ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که از اعتبارات ملی و توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأمین می‌شود.

ارسلان ازهاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، ارسلان ازهاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان امروز، 13 شهریور ماه در نشست هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در سنندج ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که از اعتبارات ملی و توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأمین می‌شود.

وی به زمان تخصیص این اعتبار برای احداث و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این اعتبار در دو فاز طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از تخصیص سه میلیارد برای یادمان شهدای گمنام استان خبر داد و بیان کرد: این اعتبار امسال برای تکمیل یادمان شهدای گمنام استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبار تخصیصی این پروژه‌ها ادامه داد: این اعتبارات در طول دو سال و هر سال 25 میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت.

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور ، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: مسئولیت دفاع از مرزها بر عهده ارتش است که در کردستان نیز مسئولیت مرزها برعهده لشکر ۲۸ پیاده کردستان است.

وی افزود: براساس آمایش سرزمینی در مریوان، بانه و سقز و سایر شهرهای استان پیشکسوتان ارتش حضور دارند و باید از این پیشکسوتان تجلیل شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان بیان کرد: ارتش سه هزار و ۵۰۰ شهید و ۱۵ هزار جانباز را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی به همراهی ارتش در برپایی موکب‌های اربعین حسینی پرداخت و یاداور شد: در راستای نصب موکب در سنندج و مریوان فعالیت خواهیم داشت و آمادگی پذیرایی از زائران را داریم.

انتهای پیام
captcha