بازدید معاون فرهنگی بعثه رهبری در عتبه کاظمین از موکب سیدالشهدا(ع) استان مرکزی
کد خبر: 4085828
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

بازدید معاون فرهنگی بعثه رهبری در عتبه کاظمین از موکب سیدالشهدا(ع) استان مرکزی

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبه کاظمین از بخش‌های مختلف موکب سیدالشهداء در مسجد جامع براثا بازدید و با مسولین این موکب گفت‌و‌گو کرد.

موکب سیدالشهدادر مسجد براثا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام طباطبایی، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبه کاظمین، روز گذشته، 23 شهریور از بخش‌های مختلف موکب سیدالشهداء(ع) واقع در مسجد جامع براثا بازدید و با عوامل آن گفت‌و‌گو کرد.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موکب، در جریان روند آماده‌سازی اسکان زائرین و برنامه‌های خدمات دهی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفت و گفت: هر موکبی موظف است علاوه بر فراهم آوردن رفاه و آسایش زائرین در بخش‌های فرهنگی نیز اقداماتی انجام دهد که این موکب علاوه بر خدمت‌رسانی مطلوب به زائران حسینی فعالیت‌های فرهنگی را فراتر از مصوبات ستاد اربعین پیش برده است.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام طباطبایی مسئول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبه کاظمین، حجت‌الاسلام موسوی‌متقی، مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و شیخ ابومیثاق مسئول گروه لواء رایة الحسین(ع) وابسته به حشدالشعبی ضمن بازدید از موکب سیدالشهداء(ع) استان مرکزی در  یه السلام امامزادگان و اوقاف استان مرکزی واقع در کاظمین، جامع براثا، از نحوه خدمات رسانی این موکب در تمام حوزه های اطعام، اسکان، فرهنگی و... تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام
captcha