توزیع بیش از ۲ هزار جلد کتاب بین زائران در کرمانشاه
کد خبر: 4086587
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

توزیع بیش از ۲ هزار جلد کتاب بین زائران در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع کانون‌های مسجدی ویژه زائران اربعین در استان به توزیع بیش از ۲ هزار جلد کتاب، برگزاری مسابقات نقاشی و نامه‌ای به امام حسین(ع) همراه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا اشاره کرد.

توزیع کتاب و اقلام فرهنگی اربعین

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در نشستی با اشاره به خدمات ارائه شده موکب شهدای مساجد با مشارکت سه کانون منتخب شهر کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی با توزیع بیش از ۲ هزار جلد کتاب، برگزاری مسابقات نقاشی و نامه‌ای به امام حسین(ع) همراه با سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا، پذیرایی و اسکان زائران در این موکب ارائه شده است.

وی افزود: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین و استقرار و تداوم فعالیت‌های این موکب در جانمایی فعلی آن در راستای خدمت‌رسانی به زائران، با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از موکب‌های کانون‌های فهما در مسیر برگشت زائران قرار دارد نیرو و امکانات ستاد فهما، کانون امیرالمؤمنین(ع) و کانون امام خمینی(ره) در کمبرندی شرقی شهر کرمانشاه متمرکز شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور به نبود امکانات لازم رفاهی و فروشگاهی در این مسیر اشاره و بیان کرد: با برنامه‌ریزی لازم تمهیدات برای خدمت‌رسانی به زائران در این مسیر به عمل آمد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: در راستای یاد شده ۵۰ کیلو شکر، ۳۰ قالب یخ، ۱۵ گالن ۲۰ لیتری آب لیمو برای تهیه شربت، ۲۳۰۰ بطری آب معدنی و ۲۰۰۰ بسته میوه برای توزیع بین زائران اربعین تهیه و تدارک دیده شد.

انتهای پیام
captcha