شکسته شدن تحریم‌های دشمن با مقاومت ملت ایران
کد خبر: 4087048
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
معاون استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

شکسته شدن تحریم‌های دشمن با مقاومت ملت ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با مقاومت ملت ایران تحریم‌های دشمن با همه خباثت‌ها شکسته شده و باید اکنون نیز مقاومت و رشادت رزمندگان دفاع مقدس را برای خود الگو قرار دهیم.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، ۳۰ شهریورماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان‌جنوبی که در فرهنگ‌سرای شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ با مدد الهی و نفس مسیحای حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی مردم دین‌مدار ایران اسلامی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه دشمن که سال‌ها بود منابع عظیم کشور را به غارت می‌برد و استکبار و استعماری که بر این ملت سوار شده بودند حاضر نبودند منافع خود در ایران را از دست بدهند، افزود: دشمنان در سال اول پیروزی انقلاب بسیار تلاش کردند که در کشور بمانند ولی وقتی حضرت امام و مردم انقلابی دست رد بر سینه آنان زدند بر این برآمدند که جنگ نظامی را بر کشور تحمیل کنند.

طالبی ادامه داد: دشمن در دهه ۶۰ برای ایجاد جنگ‌های سخت و طاقت‌فرسا برنامه‌ریزی کرد و با جنگ‌های قومی و قبیله‌ای، ترور و جنگ تحمیلی در صدد برآمد تا نظام اسلامی ایران را ساقط کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با اتکای به خدا و ائمه اطهار(ع) و با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) تمام توطئه‌های دشمن را خنثی و در دوران دفاع مقدس به برکات ارزشمندی دست پیدا کرد، افزود: امروز هم اگر مانند دوران دفاع مقدس مسئولیت‌ها را به جوانان بدهیم، موفقیت‌های بسیاری کسب خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند کوچک‌ترین تعرضی به ایران اسلامی داشته باشد. در شرایط سخت جنگ یاد گرفتیم که چگونه خود را برای دفاع از کشور آماده کنیم و تجهیزات نظامی مورد نیاز را بسازیم. با نشر فرهنگ دفاع مقدس در سرزمین‌های دیگر، امروز محور مقاومت نیز شکل گرفته است.

طالبی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با نثار خون خود در محور مقاومت، مکتبی ایجاد کرد و در همه عرصه‌ها الگویی برای ما شد، گفت: با مقاومت ملت ایران تحریم‌های دشمن با همه خباثت‌ها شکسته شده است و باید اکنون نیز مقاومت و رشادت رزمندگان دفاع مقدس را برای خود الگو قرار دهیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم ۴۲ پیشکسوت دفاع مقدس استان خراسان‌جنوبی تجلیل شدند و آثار هنری و ادبی مرتبط با دفاع مقدس نیز رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha