برگزاری همایش هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد کرمانشاه
کد خبر: 4088077
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

برگزاری همایش هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد کرمانشاه

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد کرمانشاه در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود.

شهدای گمنام

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد کرمانشاه در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با مشارکت اعضای کانون‌های مساجد، برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط کانون‌های مساجد شاخص استان همچنین دیدار با برخی از خانواده شهدای استان از برنامه‌های اجرایی ستاد کانون‎‌های مساجد طی این هفته خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: پرداختن به زندگینامه شهدا و وصیت‌نامه آنان و تولید محتوا در فضای مجازی از آن بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

وی در پایان افزود: طی این هفته در کانون‌های مساجد برخی از روستا‌های استان نیز برنامه‌های متنوعی ویژه نسل جوان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس درحال برگزار شدن است.

انتهای پیام
captcha