مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران از ایکنا بازدید کرد
کد خبر: 4089731
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران از ایکنا بازدید کرد

سیدحسن دهقان با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از تحریریه‌‌های فارسی و بین‌الملل ایکنا، استودیومبین و دیگر مراکز این سازمان بازدید کرد.

به گزارش ایکنا، سیدحسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، صبح امروز، 12 مهر، با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از نزدیک با فعالیت‌ مراکز مختلف این سازمان از جمله خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آشنا شد.

دهقان که مسئولیت مدیریت دارالقرآن‌های شهرداری تهران را نیز برعهده دارد در این بازدید طی نشستی با محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا، به معرفی ابعاد مختلف فعالیت اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران پرداخت و از فعالیت حدود شش‌ماهه خود در این مسئولیت گزارش کوتاهی را ارائه داد.

وی ایکنا را نوک پیکان و مرکز اطلاعات امور قرآنی کشور برشمرد که می‌تواند در تسهیل ارتباط بین مراکز مختلف با اتحادیه، همچنین شبکه‌سازی مردمی و مطلع کردن عموم از محل استقرار نزدیکترین مؤسسه به منطقه زندگی خود نقش داشته باشد. ارتباط ایکنا با اتحادیه و مؤسسات قرآنی استان، عاملی است تا فعالیت‌های این تشکل‌ها بیشتر از قبل دیده شود.

دهقان از مجموعه مراکز این سازمان و ایکنا همراهی در مواردی چون کمک به توانمندسازی مدیران، جذب خبرنگار افتخاری و تربیت رابط خبری در مؤسسات و تولید محتوا و برنامه‎سازی را خواستار شد.

سیدحسن دهقان

دهقان تصریح کرد: مشکلاتی که پیش از این در مجموعه اتحادیه استان وجود داشت، از جمله عدم برپایی منظم جلسات هیئت‌مدیره و قطع ارتباط مؤسسات استان با اتحادیه به دلیل شرایط حاصل از شیوع کرونا، رفع شده است و در راستای برگزاری جلسات منظم، بدون اینکه دغدغه‌ای برای تأمین فضای مستقل برای برپایی جلسات هیئت مدیره داشته باشیم هر بار مهمان یکی از مؤسسات شهر تهران خواهیم بود. همچنین مدیرعامل و اعضای اتحادیه به صورت حضوری و تلفنی و ارتباطات مجازی به طور مستمر با بسیاری از مدیران مؤسسات در ارتباط هستند.


بیشتر بخوانید؛

نگاهی به کمیته‌های هفتگانه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران

ضرورت تقویت موسسات قرآنی تهران در تبلیغ و ترویج


در پایان این دیدار خبرنگار ایکنا با دهقان درباره فعالیت‌های اخیر اتحادیه، مشکلات پیش‌ روی مؤسسات قرآنی و نحوه تعامل با نهادهای بالادستی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌وگوی مفصلی کرد که به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha