نیروهای مسلح همواره آماده دفاع از حریم ولایت هستند
کد خبر: 4090357
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
استاندار هرمزگان:

نیروهای مسلح همواره آماده دفاع از حریم ولایت هستند

استاندار هرمزگان گفت: نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج این روزها و شب‌ها دلاورانه و خستگی‌ناپذیر ایستادگی کردند و نشان دادند همواره آمادگی دفاع از حریم ولایت در جای‌جای ایران اسلامی وجود دارد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، صبح امروز، 16 مهر ماه، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت و جایگاه، وظایف و کارکردهای پلیس برای همه مشخص بوده و ۲ موضوع در اغتشاشات اخیر این وظایف را متمایز کرده است.

وی ادامه داد: یکی از این وظایف دفاع پلیس از مرزهای اعتقادی بوده که نیروی انتظامی در جریانات اخیر جور کم‌کاری سایر دستگاه‌ها را نیز کشید و مسئله دوم نیز شباهت این روزها با ایام دفاع مقدس بود که جبهه منافقان، کفر و معاندان در کنار هم جمع شدند و پلیس در برابر این گروه‌ها ایستاد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر اتحاد شوم میان تجزیه‌طلبان، سلطنت‌طلبان، منافقان و اراذل و اوباش با پشتیبانی دشمنان خارجی به محوریت آمریکا شکل گرفت و به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند. دشمنان باید خود را با گذشته قیاس کنند و ببینند آن زمان که انقلاب تازه شکل گرفته بود اتحاد شرق و غرب نتوانست آسیبی به این نظام وارد آورد و اکنون که پنجه در پنجه آمریکا انداخته‌ایم و آن‌ها را زمین‌گیر کرده‌ایم هم نخواهند توانست به انقلاب ضربه بزنند.

 دوستی با اشاره به مظلومیت مقتدرانه پلیس در جریانات اخیر، عنوان کرد: تجزیه‌طلبان هم به سرنوشت معدوم تکریت در عراق نگاه کنند و ببینند عاقبت او که چشم به تجزیه ایران داشت چه شد. ما از پلیس دفاع می‌کنیم تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور یک پیکر واحد تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا هستند. ما معتقدیم ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول‌الله(ص) است و همان‌گونه که در دفاع از حریم رسول‌الله (ص) عمل خواهیم کرد در دفاع از حریم ولایت فقیه هم عمل می‌کنیم و لحظه‌ای در دفاع از رهبری معظم انقلاب تردید نداریم.

وی در پایان یادآور شد: نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج این روزها و شب‌ها دلاورانه و خستگی‌ناپذیر ایستادگی کردند و نشان دادند همواره آمادگی دفاع از حریم ولایت در جای‌جای ایران اسلامی وجود دارد.

انتهای پیام
captcha