آغاز مسابقات هفتگی دانش‌آموزی درس‌هایی از قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 4090492
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

آغاز مسابقات هفتگی دانش‌آموزی درس‌هایی از قرآن در کرمانشاه

مسابقات هفتگی دانش‌آموزی درس‌هایی از قرآن در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۲۱ مهرماه به مدت ۱۷ هفته آغاز می‌شود.

درس‌هایی از قرآن

فضل‌الله پرنور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز مسابقات هفتگی دانش‌آموزی درس‌هایی از قرآن در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: مسابقات هفتگی دانش‌آموزی درس‌هایی از قرآن در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۲۱ مهرماه به مدت ۱۷ هفته آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات هر پنجشنبه از شبکه یک سیما از ساعت ۱۸:۱۰ و روز‌های شنبه از شبکه قرآن بعد از ساعت ۱۳ پخش می‌شود. فایل متنی، صوتی و تصویری این برنامه نیز در وب سایت مؤسسه ترویج فرهنگی قرآن به آدرس: https://tarvijequran.ir و در کانال درس‌هایی از قرآن در شبکه اجتماعی سروش، ایتا و شاد ارائه خواهد شد.

پرنور تصریح کرد: دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم و پایه ششم ابتدایی همانند سنوات قبل برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه می‌توانند به مجری مسابقه مدارس خود مراجعه کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به اینکه این مسابقه در سه مرحله مدرسه، منطقه و کشوری اجرا می‌شود، گفت: دانش‌اموزانی که در سطح مدرسه بیشترین حضور و بالاترین امتیاز در مسابقات هفتگی را کسب کنند بر اساس سهمیه یک دهم به مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت.

وی در پایان افزود: آزمون این مسابقه به شیوه مجازی و از طریق سامانه آزمون آنلاین مؤسسه برگزار می‌شود و برگزیدگان مناطق به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha