هیات اندیشه‌ورز برای ارائه طرح‌های نو در نماز جمعه فعال شوند
کد خبر: 4091491
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

هیات اندیشه‌ورز برای ارائه طرح‌های نو در نماز جمعه فعال شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: باید روشنگری لازم در خطبه‌های نمازهای جمعه انجام شود و به اقتضای زمان طرحی نو داشته باشیم و جمعی اندیشه ورز مسائل را بررسی کنند تا تاثیر نماز جمعه چندبرابر شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۲۰ مهرماه در نشست ائمه جمعه استان با تبریک میلاد پیامبر(ص) اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مقتدر، امین و مظلوم است اما در کاری شبانه روزی که برای رضای خدا و در اجرای فرمان خدا انجام می‌دهند امیدواریم مأجور باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد برنامه‌های فتنه علیه جمهوری اسلامی ایران بوده، گفت: هر روز، روز فتنه است چراکه دشمن همه گزینه‌ها را روی میزش دارد؛ در نهایت فتنه‌های دشمن به رسوایی و شکست خودشان برگشت می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام الهی در آستانه ظهور امام زمان(عج) این پشتوانه الهی دارد در حالی که همه ما موظف به انجام وظایف خود هستیم که از جمله آن بررسی مسائل فرهنگی جامعه است، افزود: اکثریت جامعه انقلابی ایران هوشیار هستند و جریاناتی که در قضایای بسیار پیچیده‌ای  مثل فتنه ۸۸ که روی بحث رأی و انتخابات بود تشخیص آن برای عموم مردم مشکل بود، اما در سایر موارد مشاهده می‌کنید که روز به روز از لحظه فتنه تا مقابله مردم با آن این فاصله کمتر می‌شود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به آسیب دیدن مردم و نیروهای انتظامی از ناحیه انسان‌های نادان، تصریح کرد: نادانی یک بیماری است که باید علاج شود اما طرحی می خواهد که آن قشر نادان که یا به خاطر کم تجربگی سنی یا نه اصولاً اینگونه است، بدانند و تفهیم شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه برای حفظ دین، صداقت و عدم خیانت و انواع و اقسام مسائل میدانی که بر اساس اسلام عمل شود باید از نظر مصداق راهنما داشته باشیم، بیان کرد: وقتی این مصادیق به عنوان شبکه‌ای که قابل معرفی باشد، نیست، دشمن از فرزندان ما علیه ما استفاده می‌کند.

عبادی با تأکید بر اهمیت جایگاه نماز جمعه، یادآور شد: باید روشنگری لازم در خطبه‌های نمازهای جمعه انجام شود و به اقتضای زمان طرحی نو داشته باشیم و جمعی اندیشه ورز مسائل را بررسی کنند تا تاثیر نماز جمعه چندبرابر شود.

انتهای پیام
captcha