وحدت اسلامی؛ سیره‌ مهم پیامبر(ص)
کد خبر: 4091799
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

وحدت اسلامی؛ سیره‌ مهم پیامبر(ص)

امام‌جمعه زرند با بیان اینكه وحدت، همبستگی و اخوت مورد تاكید پیامبر(ص) و همه امامان است، گفت: وحدت امت اسلامی یكی از سیره‌های مهم رسول خدا(ص) بود.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه شهرستان زرند

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی شجاعی، امام‌جمعه شهرستان زرند امروز، ۲۲ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با تبریك سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص)، وحدت امت اسلامی را یكی از سیره‌های مهم رسول خدا(ص) دانست كه باید بیش از پیش مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

وی با بیان اینكه وحدت، همبستگی و اخوت مورد تاكید پیامبر(ص) و همه امامان است، گفت: وحدت و اتحاد، رمز پیروزی است و تا زمانی که وحدت باشد دشمنان به هیچ وجه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به حوادث اخیر و تحرکات اغتشاشگران، بر لزوم هوشیاری بیش از پیش در مقابل توطئه دشمنان تاکید کرد و افزود: اغتشاشات اخیر نشان دهنده توطئه طراحی شده دشمن برای ضربه زدن به نظام بود که به بهانه فوت دختری اقدام به اغتشاش و اهانت وقیحانه و بی شرمانه به مقدسات کردند ‌و این توطئه خیلی زود باطن خبیث و پلید خود را نشان داد.

وی از سکوت خواص در جریان اغتشاشگران انتقاد کرد و با اشاره به حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین گفت: دشمنان از این وحدت مسلمانان نگران و از پیشرفت‌های عظیم ایران اسلامی در بخش‌های مختلف در هراسند به همین دلیل همواره در فکر توطئه علیه ایران اسلامی هستند.

امام‌جمعه زرند تصریح کرد: دشمنان نمی‌دانند که این نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران هزار شهید به خون خفته به ثمر رسیده و هر روز در حال فتح قله‌های پیشرفت است. حضور با شکوه مردم در محکوم کردن اغتشاشات اخیر به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد ‌ مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری تا آخرین قطره خون خود اجازه کوچکترین مداخله‌ای را به بیگانگان نخواهند داد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم در این جریانات هوشمندانه‌تر از برخی خواص عمل کردند.

انتهای پیام
captcha