بهره‌مندی زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد از تسهیلات اشتغالزایی
کد خبر: 4092581
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

بهره‌مندی زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد از تسهیلات اشتغالزایی

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به ۲۵ نفر از زندانیان آزاد شده در این استان موافقت شد.

اعطای وام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 25 مهرماه در دیدار با مدیریت شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت اشتغال زندانیان آزاد شده و اعطای تسهیلات خود اشتغالی براساس تفاهم نامه فی مابین تأکید شد.

وی اظهار کرد: نیاز است با تشریک مساعی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط در باز اجتماعی شدن زندانیان و کمک به سازگاری آنها با جامعه، اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه‌های فی مابین در سند بالا دستی، بانک صادرات متعهد شده در اعطای تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده که از طریق مرکز خدمات اجتماعی معرفی شوند؛ تا مبلغ یک میلیارد ریال وام به آنان پرداخت شود.

بیژنی بیان کرد: شیوه‌نامه اجرای پرداخت تسهیلات به زندانیان کارآفرین آزاد شده در سازمان زندان‌ها به گونه‌ای است که طرح‌های اولیه در کمیته‌های مربوطه بررسی می‌شود و اولویت با طرح‌هایی است که حمایت خانواده‌ها در برداشته باشد.

همچنین، سپهدار روانان، مدیریت شعب بانک صادرات استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این نشست گفت: در حمایت از زندانیان آزاد شده و خانواده‌های آنان خود را مسئول می‌دانیم، لذا در پرداخت سریع تسهیلات خوداشتغالی که در مرحله اول دو میلیارد و 500 میلیون تومان است برای پرداخت به ۲۵ نفر از زندانیان معرفی شده موافقت خود را اعلام و در کمترین زمان این تسهیلات به آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha