آغاز ثبت‌نام هفتمین جشن ازدواج آسان گل‌های ‌علوی هرمزگان
کد خبر: 4092920
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

آغاز ثبت‌نام هفتمین جشن ازدواج آسان گل‌های ‌علوی هرمزگان

دبیر ستاد ازدواج آسان گل‌های علوی هرمزگان از آغاز ثبت‌نام هفتمین جشن ازدواج آسان این ستاد خبر داد.

ازدواج آسان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج آسان گل‌های علوی استان، مصیب نظری، دبیر این ستاد، از آغاز ثبت‌نام هفتمین جشن ازدواج آسان گل‌های ‌علوی استان خبر داد و اظهار کرد: این ستاد سال گذشته به مناسبت چهل و سومین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بزرگ‌ترین جشن ازدواج جهان اسلام در هرمزگان را با ازدواج آسان 4 هزار و ۳۴۵ زوج برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در هفتمین جشن ازدواج آسان گل‌های‌ علوی هرمزگان تا ۳۰ آبان ماه سال جاری است، افزود: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی این است تا به دور از تشریفات با نزدیک کردن دل‌های پاک و با ترویج این سبک از ازدواج، روشنی و شادی را به خانه‌ها به ارمغان بیاوریم.

نظری تصریح کرد: در این طرح بزرگ به هر زوج یک سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم شامل یخچال فریزر، گاز طرح فر، جاروبرقی، لباسشویی هفت کیلویی، فرش ۶ متری، سرویس پارچ و لیوان، کتری برقی، سرویس قابلمه، ساعت دیواری، سرویس آیروپال، بسته‌های فرهنگی ولایت، فلاکس چای، پتو ۲ نفره و اتو با آورده هر زوج 18 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

وی عنوان کرد: مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام شامل کپی صفحه اول و سوم زوج، کپی صفحات یک تا 5 سند ازدواج، کپی کارت ملی زوجین، یک عدد پوشه سفید، یک قطعه عکس از هر زوج و اصل یا کپی فیش واریزی بنام مرکز نیکوکاری گل‌های علوی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۳۰۴۶۹۲ است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاریخ عقد زوج‌های جوانی که در این طرح شرکت می‌کنند باید از سال ۱۳۹۸ به بعد باشد، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح بزرگ می‌توانند جهت هماهنگی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۱۶۰۰۹۱۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha