نشست مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن زنجان برگزار شد
کد خبر: 4093823
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

نشست مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن زنجان برگزار شد

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآن فعال شهرستان زنجان خبر داد.

نشست مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان زنجان

رباب ملایی، کارشناس قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال شهرستان زنجان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در این نشست، عملکرد خوب و مؤثر مؤسسات قرآنی شهرستان‌ها بررسی شد، تصریح کرد: مؤسسات قرآنی شهرستان در شرایط بد اقتصادی و با وجود مشکلات فراوان اما به برکت قرآن‌کریم فعالیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند. مؤسسات قرآنی در طول سال‌های متمادی با وجود همه سختی‌ها دست از تلاش‌های فرهنگی و قرآنی خود برنداشته و به‌خوبی به امر تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در سطوح مختلف پرداخته‌اند.

این کارشناس گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی نیازمند به سرمایه‌گذاری بوده و ضمن تقدیر از فعالیت این مؤسسات در زمینه نشر معارف قرآنی در جامعه از مدیران و مسئولان مراکز قرآنی خواست با تلاش مستمر مسائل قرآنی را با جدیت پیگیری کنند.

ملایی اظهار کرد: بحث و تبادل‌نظر در خصوص طرح برنامه‌های توانمندسازی مدیران، برپایی کارگاه‌های ویژه مربیان قرائت، مفاهیم و تفسیر، ساماندهی فعالیت‌های قرآنی و بررسی عملکرد مؤسسات از جمله مطالب مورد بحث در این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha