راهیابی ۲ دعاخوان چهارمحال‌وبختیاری به مرحله نهایی مسابقات قرآن
کد خبر: 4094296
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

راهیابی ۲ دعاخوان چهارمحال‌وبختیاری به مرحله نهایی مسابقات قرآن

«سجاد براتی بنی» در رشته دعاخوانی بخش آقایان و «مریم امیدی» در بخش بانوان این رشته به مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

مسابقات سراسری قرآن

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اعلام اسامی نفرات برتر رشته‌های اذان و دعاخوانی راه‌یافته به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه پس از داوری آثار تصویری ضبط شده، اظهار کرد: بر این اساس، «سجاد براتی بنی» در رشته دعاخوانی بخش آقایان و «مریم امیدی» در بخش بانوان این رشته به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
مولوی افزود: بر اساس اعلام این مرکز، در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر و رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر به مرحله نهایی راه یافته‌اند که سجاد براتی رتبه دوم و مریم امیدی رتبه 16 این مرحله را کسب کرده‌اند.

وی با ذکر اینکه استان ما در رشته اذان برگزیده‌ای نداشت، ادامه داد: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام کرده است که مرحله نهایی مسابقات بخش نغمات دینی در نیمه دوم آذرماه به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

امسال بالغ بر ۴۰۰ نفر شامل ۱۷۰ آقا و ۲۳۰ بانو از سراسر استان در رشته‌های مختلف مسابقات ثبت‌نام کردند که در مجموع، ۱۲۴ آقا و بانو در مرحله استانی بخش‌های آوایی و نغماتی حضور دارند؛ همچنین ۷۵ آقا و ۱۱۸ بانو در بخش معارفی شامل رشته‌های تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha