سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت(س) فراخوان داد
کد خبر: 4095158
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت(س) فراخوان داد

سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت(س) به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و با همکاری بنیاد فرهنگی صبح ظهور در قالب‌های عکس نوشت و کلیپ و نماهنگ برگزار می‌شود.

سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت(س) فراخوان شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی صبح ظهور، محسن جمالی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور از انتشار فراخوان سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت(س) خبر داد و اظهار کرد: این سوگواره که به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود، در قالب‌های عکس نوشت و کلیپ و نماهنگ و با موضوع حضرت فاطمه معصومه(س) خواهد بود.

وی گفت: علاقه‌مندان می توانند آثار و تولیدات خود را به شماره 09125517057 در پیام‌رسان ایتا و آیگپ ارسال کنند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور با اشاره به جوایز این سوگواره تصریح کرد: به آثار برگزیده در این سوگواره به قید قرعه جوایزی اعم از پنج جایزه 500 هزار تومانی به پنج نفر، پنج نگین متبرک به پنج نفر و 10 بسته فرهنگی به 10 نفر اهدا می‌شود.

وی افزود: انتشار آثار برگزیده با ذکر نام صاحب اثر در فضای مجازی، از مزایای شرکت در این جشنواره است.

جمالی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص آثار ارسالی اظهار کرد: کلیپ‌ها با فرمت mp4 و با حجم حداکثر ۴۰۰ مگابایت یا لینک دانلود ارسال شود؛ همچنین آثار بدون امضا، تاریخ، واترمارک و لوگو ارسال شود و محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد.

وی گفت: نام اثر و صاحب اثر، اطلاعات تماس حتماً به همراه اثر ارسال شود و در صورت ناقص بودن اطلاعات، اثر بررسی نخواهد شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور یادآور شد: دسترسی به فایل‌های خام با کیفیت 1080 از طریق نشانی اینترنتی بنیاد فرهنگی صبح ظهور به آدرس https://www.aparat.com/sobhezohor و سایت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به نشانی https://www.aparat.com/astanqom میسر خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مشارکت‌کنندگان در برگزاری این سوگواره گفت: سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت(س) به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و با همکاری بنیاد فرهنگی صبح ظهور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha