بهره‌گیری از هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی در مباحث تربیتی
کد خبر: 4095396
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد بیان کرد:

بهره‌گیری از هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی در مباحث تربیتی

مشاور و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: در حوزه مباحث تربیتی که ذیل امور فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تعریف شدند، به لحاظ محتوایی و ساختاری از هیئت‌های اندیشه‌ورز متشکل از برجسته‌ترین نخبگان کشوری استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام روح الله رهبری، مشاور و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام روح الله رهبری، مشاور و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، امروز ۷ آبان‌ماه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه کتابخوانی نیز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های بسیار جدی دارند که با به‌روزسانی کتابخانه‌‌ها در حوزه دیجیتال و مکتوب به زودی شاهد تحولات بزرگی در این زمینه خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به شعار بسیار راهبردی دولت سیزدهم مبنی بر بازگشت به مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که بزرگترین شبکه کانونی را ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور دارند، برنامه های مفصل فرهنگی و هنری را برای مساجد درنظر گرفته است که با توجه به زیرساخت‌های موجود در اولین فرصت شاهد تحولات بنیادی در حوزه فرهنگی و  هنری خواهیم بود.

مشاور و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در حوزه روستا و عشایر برنامه‌های کوتاه مدت بسیار ارزشمند و قابل توجهی را تدبیر کرده‌اند و پیش از پایان سال جاری، نمایشگاهی برای عرضه آثار و تولیدات کانون‌های فرهنگی و هنری روستا و عشایر در تهران برگزار خواهد شد.

رهبری با اشاره به فعالیت ۲۷ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح کشور، تصریح کرد: بنای دولت مردمی، رسیدگی به تمامی مساجد در حوزه کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی ادامه داد: در حوزه مباحث تربیتی که ذیل امور فرهنگی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد تعریف شدند نیز به لحاظ محتوایی و ساختاری از هیئت‌های اندیشه‌ورز متشکل از برجسته‌ترین نخبگان کشوری استفاده خواهیم کرد.

مشاور و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه در کتابخانه‌های موجود تحول به لحاظ شکلی و ساختاری با به‌روزرسانی کتاب‌ها اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: اکنون ۱۰۱ باب کتابخانه باز و ۱۱۶ باب کتابخانه مخزن‌دار در خراسان‌جنوبی فعال بوده و جدی ترین برنامه ستاد کانون‌های مساجد دیجیتال شدن عرصه کتابخوانی برای بچه‌های مسجد است که در همین راستا قرارداد و تفاهم‌نامه‌هایی با تولیدکنندکان اپلیکشن‌های به‌روز کتابخوانی منعقد خواهد شد تا شاهد تحول گسترده‌ای در این زمینه باشیم.

 

انتهای پیام
captcha