«محمدحسین واحدیان» شهردار شهرکرد شد
کد خبر: 4095966
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

«محمدحسین واحدیان» شهردار شهرکرد شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد از صدور حکم «محمدحسین واحدیان» جوان‌ترین شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری از سوی وزیر کشور خبر داد.

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: امروز حکم شهردار شهرکرد به نام «محمدحسین واحدیان» از سوی «احمد وحیدی» وزیر کشور صادر و ابلاغ شده است.

حیدری با بیان اینکه در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد محمدحسین واحدیان با اکثریت آرا به‌عنوان شهردار انتخاب و او را به وزارت کشور معرفی کردند، تأکید کرد: باتوجه به صدور حکم محمدحسین واحدیان به عنوان شهردار شهرکرد، از زحمات چندین ماهه عبدالصادق نجفی‌سرپیری به‌عنوان سرپرست شهرداری شهرکرد تقدیر خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد یادآور شد: جلسه تکریم و معارفه برای شهردار مرکز استان چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته برگزار می‌شود.

واحدیان متولد سال ۱۳۶۴ است و شهردار منطقه یک ویژه تاریخی فرهنگی شهر کاشان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان و مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
captcha