جوانان برای ادامه راه شهید سلیمانی مصمم هستند
کد خبر: 4096421
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
سردار نقدی:

جوانان برای ادامه راه شهید سلیمانی مصمم هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم صحنه‌هایی را که در سوریه شنیده بودند را به چشم خودشان دیدند و امروز نسل جوان مصمم‌تر هستند تا راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به انتها برسانند.

ادای احترام سردار نقدی به شهدای کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، ۱۱ آبان‌ماه در جریان حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: امروز ملت بیشتر از گذشته قدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را می‌دانند چرا که مردم با چشم خودشان دیدند که چه افراد شقی می‌توانند با آن عمق شقاوت کودکان را در آغوش مادر به شهادت برساند.

وی افزود: مردم به خوبی جنس دشمنی کسانی که شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم با آنها جنگیدند تا آنها را از منطقه بیرون کنند لمس کردند و شناختند. مردم صحنه‌هایی را که در سوریه شنیده بودند را به چشم خودشان دیدند و امروز نسل جوان مصمم‌تر هستند تا راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به انتها برسانند.

سردار نقدی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی هدفش آزادی قدس بود و زباله‌هایی که بر سر مسیر آزادی قدس بودند پاک‌سازی کرد و محیط آماده شد برای اینکه جوان‌ها عملیات نهایی را انجام داده و ریشه تمام این فسادها و جنایت‌ها که غده سرطانی منطقه است را از زمین محو کنند و منطقه را از شر رژیم صهیونیستی نجات دهند.

انتهای پیام
captcha