مهلت ثبت نام گروه‌های کارِ نخبه خراسان شمالی در جشنواره امتنان تا آخر آبان
کد خبر: 4097482
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

مهلت ثبت نام گروه‌های کارِ نخبه خراسان شمالی در جشنواره امتنان تا آخر آبان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کارگران و گروه‌های کار نخبه تا آخر آبان ماه مهلت دارند که در جشنواره امتنان شرکت کنند.

مهدی اسلام‌خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالیمهدی اسلام‌خواه، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در جشنواره امتنان از 10 آبان ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: کارگر نمونه، کارگر مشمول قانون کاری است که در یکی از بخش‌های اقتصادی (صنعت، کشاورزی، یا خدمات) مشغول به کار بوده و در فعالیت شغلی خود ابتکار، اختراع، خلاقیت یا نوآوری داشته که موجب ارتقای بهره‌وری در تولید یا خدمات کارگاه شده است.

وی ادامه داد: گروه کار نمونه، به دو یا چند کارگر مشمول قانون کار اطلاق می‌شود که در یکی از بخش‌های اقتصادی (صنعت، کشاورزی، یا خدمات) مشغول به کار بوده و در راستای هدفی مشترک با مشارکت و هم‌فکری یکدیگر دست به ابتکار، نوآوری و یا خلاقیت زده و نتیجه کار جمعی آن‌ها موجب ارتقای بهره‌وری در تولید یا خدمت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با تأکید براینکه در جشنواره امتنان سال گذشته 203 نفر ثبت نام کردند، اضافه کرد: از این تعداد 160 نفر مرد و 43 نفر زن بودند که 102 نفر در بخش صنعت، 45 نفر در بخش خدمات و 30 نفر در بخش کشاورزی در این جشنواره شرکت کرده بودند.

اسلام‌خواه در پایان با اشاره به اینکه برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، افزود: از تمامی کارگران خلاق و مبتکر بنگاه‌های اقتصادی دعوت به عمل می‌آید جهت ثبت نام به آدرس وب سایت دبیرخانه جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام
captcha