تقویت و توسعه خدمت‌رسانی در موکب‌های استانی اربعین
کد خبر: 4097550
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی خواستار شد

تقویت و توسعه خدمت‌رسانی در موکب‌های استانی اربعین

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: موکب‌داران اربعین حسینی استان، وضعیت کنونی در خدمت به زائران امام حسین(ع) را تقویت کرده و توسعه و گسترش دهند.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، ۱۵ آبان‌ماه در مراسم تقدیر از کادر پزشکی موکب‌داران اربعین حسینی این استان گفت: این اقدمات شما بزرگواران بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است و افتخار بزرگی است که به لطف خدا نصیب شما شده است.

وی بیان کرد: دشمنان اهل بیت(ع) و اسلام هرگز تحمل دیدن این نوع جریانات را نداشته و ندارند و بسیاری از فتنه‌ها و جریانات امروز کشور ناشی از همین عصبانیت آن‌هاست. پیش از شروع پیاده‌روی  اربعین، دشمنان اسلام با ترفند‌های مختلف همچون انفجارات پی در پی، ایجاد اختلاف میان شیعیان عراق، وضعیت این کشور را ناامن کردند که جریان اربعین حسینی محقق نشود، اما به لطف الهی این اتفاق نیفتاد و اربعین امسال بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

مهدوی ادامه داد: دشمنی دشمنان و وهابیت با اسلام، اهل بیت(ع) و جریان اربعین مربوط به امروز و انقلاب نیست؛ در طول تاریخ وهابیت با شخم زدن حرم ائمه اطهار(ع) به دنبال نابودی اسلام و تفکر الهی بودند که هرگز موفق نشدند و نخواهند شد. دشمنان اسلام و وهابیت نمی‌خواهند که فرهنگ‌ ناب اسلام و اهل بیت(ع) در دنیا پیاده شود، چراکه اگر این باشد بسیاری از چپاول‌ها، مشکلات، ناامنی‌ها، بداخلاقی‌ها، فرصت‌طلبی‌ها و پلیدی‌ها که مسبب آن این افراد هستند از بین می‌رود و منافع آن‌ها نابود می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به موکب‌داران اربعین حسینی استان پیشنهاد داد که وضعیت کنونی در خدمت به زائران امام حسین(ع) را تقویت کنید و توسعه و گسترش دهید.

وی ادامه داد: با کمک استانداری خراسان‌جنوبی و فرمانداری بیرجند امسال یک اقدام خوب در خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی و افغانستانی که محل عبور آن‌ها از خراسان‌جنوبی بود انجام شد که این اقدام با کمک خدام رضوی آغاز شد.

مهدوی به احساس امنیت این زائران در خاک ایران اشاره کرد و یادآور شد: نیاز است تا این اقدامات خیرخواهانه در سنوات آینده با جدیت و خدمات بهتر در استان ادامه پیدا کند تا توفیق خدمت به زائران اباعبدالله(ع) در استان را از دست ندهیم.

انتهای پیام
captcha