رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین
کد خبر: 4097828
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین

پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین با حضور استاندار گلستان و مسئولان استانی امروز، ۱۶ آبان در استانداری گلستان رونمایی شد.

رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین با حضور استاندار گلستان، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گلستان و دبیر جشنواره و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان امروز، ۱۶ آبان در استانداری گلستان رونمایی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره گفت: دیوار بزرگ گرگان به‌عنوان برند تمدنی استان گلستان اولویت این اداره‌کل قرار گرفته است و در راستای تبلیغ و برندسازی این اثر فاخر تاریخی، از نماد دیوار بزرگ گرگان در طراحی پوستر پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام استفاده شده است.

ساوری بیان کرد: با توجه به اهمیت احیا، ساماندهی و ثبت جهانی دیوار بزرگ گرگان برای مردم شریف و مقامات و مسئولان استان گلستان، شعار «ایستاده‌ایم برای جهانی‌شدن دیوار بزرگ گرگان» به‌عنوان شعار جشنواره پانزدهم انتخاب و در طراحی پوستر این رویداد درج شد.

پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین در بخش‌های صنایع‌دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، سیاه‌چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی، بازی‌های بومی و محلی و… از ۱۷ لغایت ۲۱ آبان‌ماه به‌مدت پنج روز در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha