نقش آفرینی روحانیون در عرصه جهادتبیین انکارناپذیر است
کد خبر: 4098460
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

نقش آفرینی روحانیون در عرصه جهادتبیین انکارناپذیر است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه نقش آفرینی روحانیون در عرصه جهاد تبیین انکارناپذیر است، گفت: دشمنان برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های دینی و ملی ما تلاش و هزینه می‌کنند و روحانیون باید با وقوف کامل به جایگاه و رسالت خطیر خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه روحانیون مستقر با موضوع جهادتبیین که امروز، ۱۸ آبان با حضور فرماندار گرگان و دیگر مسئولین در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، به جنگ رسانه‌ای دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای تلاش در ضربه زدن به اسلام و انقلاب دارند و روحانیون توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان به شرح اهمیت جهادتبیین و نقش علما و دانشمندان در این راستا پرداخت و تصریح‌کرد: دشمنان برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های دینی و ملی ما تلاش و هزینه می‌کنند و ما باید با وقوف کامل به جایگاه و رسالت خطیر خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی جهاد را عامل عزت و اقتدار افراد دانست و گفت: جهاد امری همگانی و همیشگی است و زندگی مؤمن، روزی بدون جهاد نخواهد بود و خوشبختانه روحانیت در همه جهادها ورود پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام گرزین پرچم‌داران این جهاد را روحانیت برشمرد و بیان کرد: روحانیت در مکتب اهل‌بیت(ع) آموخته است که سراسر زندگی‌اش مبارزه و جهاد را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه دشمنان به جای حمله نظامی به ذهن‌ها و قلب‌های مردم وارد شده و معرفت و تعلقات آنان را هدف قرار داده است، افزود: باید آن طور که دشمنان وارد میدان عمل شدند و بانوان و مقدسات کشور را مورد هجوم قرار دادند ما هم باید متناسب با اقدامات آن‌ها وارد عمل شده و مقابله به مثل کنیم.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه باید روحانیت با صلابت کامل پا به عرصه جهادتبیین  بگذارند، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمانی نسل جدید انقلاب آماج اهداف و توطئه دشمنان هستند لذا همه باید در راستای تبیین و روشنگری موضوعات برای جوانان تلاش کنیم.

 

انتهای پیام
captcha