جوانان مطالبه‌گر به دنبال رشد و تقویت جامعه هستند
کد خبر: 4098693
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

جوانان مطالبه‌گر به دنبال رشد و تقویت جامعه هستند

امام جمعه بجنورد گفت: جوانان مطالبه‌گر به دنبال رشد و تقویت جامعه هستند و آسیب زدن به اموال مردم خواسته جوانان مطالبه‌گر نیست.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امام جمعه بجنورد، امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن هدف جدیدی را در پیش گرفته است و با اخبار دروغ و جریان‌سازی رسانه‌ای به دنبال تغییر اندیشه و افکار جوانان است، اظهار کرد: تمامی تخریب‌هایی که به اموال عمومی  وارد شد، با برنامه‌ریزی دشمن و به صورت هدفمند شکل گرفت. 

وی افزود: جوان مطالبه‌گر به دنبال تقویت و رشد جامعه است و کسانی که دست به تخریب و آسیب زدن به اموال مردم هستند، سعی در از هم گسستگی نظام جمهوری اسلامی دارند. 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دشمنان در این ناآرامی‌ها از احساسات دانش آموزان و جوانان سوء استفاده و بسیاری از آن‌ها را با خود همراه کرد. 

حجت الاسلام نوری بیان کرد: دشمنان مدت‌ها در اتاق‌های فکر خود و با برنامه ریزی وارد میدان شدند و حوادث ناگواری را رقم زدند و افرادی که در داخل کشور آن‌ها را همراهی می‌کنند در حقیقت خیانتکار هستند. 

وی یادآور شد: تخریب اموال عمومی و آتش زدن وسایل نقلیه که با پرداخت مالیات مردم به شهرداری‌ها همراه است به هر دلیلی محکوم است. 

امام جمعه بجنورد در ادامه سخنانش به  شهادت "آرمان علی‌وردی" طلبه بسیجی که چهارم آبان در جریان نا آرامی‌های اخیر در شهرک اکباتان تهران زخمی و بعد از آن درگذشت، اشاره کرد و گفت: وی را با کدامین گناه در چند دقیقه به شهادت رساندند و این بسیجی به جرم سرباز دین بودن و لباس روحانی بر تن داشتن به شهادت رسید. 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تخریب مساجد و مراکز فرهنگی و حمله به نمازگزاران بیانگر وقوع حوادث توسط افراد بی دین است. 

حجت الاسلام نوری بیان کرد: دشمن همه توان خود را برای از بین بردن ایران به کار می‌برد که از جمله آن تحریم‌های ظالمانه و شهادت مظلومانه سردار سلیمانی است اما کشور اسلامی ایران در برابر تمامی توطئه‌های آن‌ها مقاومت می‌کند. 

وی افزود: دشمن هدف جدیدی را پیش گرفته است و با اخبار دروغ و رسانه به دنبال تغییر اندیشه و افکار جوانان ما است و در همین رابطه باید فعالان فرهنگی و اساتید جوانان را نسبت به نقشه دشمن آگاه باشند.

 

 

انتهای پیام
captcha