حفظ تمامیت سرزمینی از امتیازات جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4098705
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
امام جمعه موقت گرگان:

حفظ تمامیت سرزمینی از امتیازات جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت گرگان حفظ تمامیت سرزمینی، از امتیازات جمهوری اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد که حتی یک سانتی متر از سرزمین ما به اشغال غیر درآید و این برای یک نظام یک افتخار بسیار بزرگی است.

حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی، امام جمعه موقت گرگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه گرگان بیان کرد: دشمنان انقلاب و اسلام همواره در طول این ۴۳ سال با حربه‌های مختلف به کشور ما هجمه‌های را وارد کردند و در همه زمینه ها با شکست روبه رو شدند.

امام جمعه موقت گرگان تصريح کرد: ما قادر به این هستیم که در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی کنیم، در عین حال باید از اوضاع تحلیل داشته و با استفاده از داشته‌ها آرایش مناسب بگیریم و اقدامات منطقی متناسب با فضای روز جامعه را رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام لیوانی ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمن را مهم‌ترین افتخار و شاخصه انقلاب دانست وگفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد که حتی یک سانتی متر از سرزمین ما به اشغال غیر درآید و این برای یک نظام یک افتخار بسیار بزرگی است.

امام جمعه موقت گرگان به سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم اشاره کرد وگفت: ایران در زمینه‌های مختلف رشد و پیشرفت داشته که یکی از این پیشرفت‌ها، پیشرفت موشکی بوده که استکبار جهانی توان دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد و به بهانه‌های مختلف درصدد تضعیف ایران در زمینه‌های نظامی است.


حجت‌الاسلام لیوانی تصریح کرد: رعایت چارچوب‌های قانونی توسط همه اقشار و آحاد جامعه در برابر قانون ضرورت دارد و این مربوط به قشر خاصی نیست، لذا اگر در مواردی قانون جدیدی اتخاذ می‌شود رعایت و احترام آن برهمگان واجب است.

 

 

انتهای پیام
captcha