وجود ۴۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور
کد خبر: 4099913
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

وجود ۴۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور از وجود ۴۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد.

ناصر قفلی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر قفلی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور امشب ۲۴ آبان ماه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، بر اینکه خیرین همیشه  پای کار بوده‌اند، اظهار کرد: وقتی مدرسه‌ای  نیمه تمام باقی می‌ماند  باعث دلسردی خیرین مدرسه ساز می‌شود.

وی از استاندار خراسان‌جنوبی خواست در تحقق این تعهدات پیگیری لازم صورت گیرد و ادامه داد: می‌توان از محل فروش املاک مازاد دولتی نیز این اعتبار را برای استان جذب کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور از وجود هزار مدرسه نیمه تمام در سراسر ایران خبر داد و گفت: خیران سهم مشارکت خود را در این مدارس پرداخت کرده‌اند، اما دولت باید به تعهدات خود عمل کند.

قفلی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس نیمه تمام کشور نیاز است، تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز پای کار هستند، اما باید دولت نیز سهم خود برای تکمیل به موقع پروژه‌های نیمه تمام آموزشی را پرداخت کند اما در شرایط فعلی به دلیل عدم تحقق سهم دولت بسیاری از مدارس نیمه تمام است که موجب دلسردی خیران می‌شود.

وی هم چنین از وجود ۴۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد و یادآور شد: خراسان‌جنوبی نمونه‌ای از مجامع خیرین مدرسه ساز است که همه یک دل هستند.

انتهای پیام
captcha