تهیه طرح موزه دیجیتال ارومیه
کد خبر: 4100425
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

تهیه طرح موزه دیجیتال ارومیه

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه طرح موزه دیجیتال تهیه شده است، گفت: تصاویر پانوراما برای بناهای تاریخی ارومیه تهیه و منتشر شود.

مرتضی بهرام، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مرتضی بهرام، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه، ۲۶ آبان در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به عملکرد مرکز پژوهش‌ها اظهار کرد: هیئت امنا و شورای پژوهش را در مرکز پژوهش‌ها تشکیل داده‌ایم که در گذشته نبودند.

وی با اشاره به دوم بهمن افزود: امسال هفته فرهنگی ارومیه را برای بار دوم برگزار خواهیم کرد که شامل برنامه‌های متنوعی خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در حال آماده‌سازی طرحی برای تفکیک از مبدا زباله‌های خشک هستیم.

بهرام تصریح کرد: جداره‌سازی تاریخی خیابان امام(ره) در حال پیگیری است، متاسفانه میراث‌فرهنگی با وجود دریافت وجه نقد از شهرداری، به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه طرح موزه دیجیتال تهیه شده است، ادامه داد: تصاویر پانوراما برای بناهای تاریخی ارومیه تهیه و منتشر شود.

بهرام در ادامه تهیه برنامه چهارساله برای شهرداری، بررسی هوشمندسازی مدیریت حمل و نقل، بررسی طرح تولید کمپوست و  بررسی طرح گردشگری ارومیه ۲۰۲۴ را نیز جز برنامه های مرکز پژوهش ها عنوان کرد.

وی با تأکید بر اهمیت به افکار عمومی و خواسته های مردمی اظهار کرد: فرم‌هایی برای نظرسنجی از مردم در مورد عملکرد مدیریت شهری آماده کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha