نیازمند یک عمل مستمر برای اجرای بخشنامه‌های نماز در ادارات هستیم
کد خبر: 4100603
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

نیازمند یک عمل مستمر برای اجرای بخشنامه‌های نماز در ادارات هستیم

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری دوره‌ای نمایشگاه‌های کتاب‌های نماز در ادارات، گفت: با بخشنامه نمی‌توان صف‌های نمازی دستگاه‌های اجرایی را تکمیل کرد و نیازمند یک عمل مستمر هستیم.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی اقدام به برپایی نمایشگاه دوره‌ای کتاب در دستگاه‌های اجرایی کرد.

وی افزود: به‌منظور توسعه و ترویج و تعمیق نماز و با هدف معرفی محصولات فرهنگی انتشارات ستاد اقامه نماز در حوزه معارف نماز و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی،  طی برنامه‌ریزی و همکاری با این مجموعه، اولین نمایشگاه عکس و کتب نمازی در این مکان برپا شد.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه‌های نمازی تأثیر بسیار خوبی در راستای آشنایی و ترویج علاقه‌مندان به موضوعات نماز دارد، افزود: امیدواریم ستاد اقامه نماز استان تا پایان سال بتواند به‌صورت دوره‌ای در دستگاه‌های اجرایی استان نمایشگاه کتاب برپا کند.

کمیلی ادامه داد: هم‌افزایی در مورد ارائه محتواهای نمازی از طریق انتشار کتب از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد، چراکه تنها از این طریق می‌توان مفاهیم مربوط به نماز، احکام و یا اهمیت آن را به افراد منتقل کرد.

وی با بیان اینکه زمانی که کتب مربوط به نماز در ادارات به نمایش گذاشته شود، افراد بیشتر به آن اهمیت می‌دهند، افزود: ارزیابی نماز دستگاه‌های اجرایی بر مبنای یک ضرورت هر ساله انجام می‌شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نماز و آنچه حول محور آن است را بررسی و ارزیابی می‌کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت وزیران، دستگاه‌های اجرایی باید از طریق ستاد اقامه نماز عمکلرد خود را در این حوزه به هیئت دولت ارسال کنند، ادامه داد: با بخشنامه نمی‌توان صف‌های نمازی دستگاه‌های اجرایی را تکمیل کرد و نیازمند یک عمل مستمر هستیم.

کمیلی با بیان اینکه فرمانداران نسبت به برگزاری مستمر شورای اقامه نماز در طول سال اهتمام ویژه داشته باشند، تصریح کرد: مدیران ابتدا باید عمل‌کننده و حاضر در صف نماز باشند تا به همکاران نیز تسری یابد.

انتهای پیام
captcha