مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند جهاد تبیین است
کد خبر: 4101505
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند جهاد تبیین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز جهاد تبیین نیاز جامعه و ضرورت مقابله با جنگ سنگین رسانه‌ای دشمن است، گفت: جنگ سنگین رسانه‌ای دشمن که بخشی از جنگ نرم علیه ملت ایران است، سال‌هاست که علیه اسلام و انقلاب آغاز شده و مقاومت در برابر این تهاجم رسالتی است که نباید از آن غافل بود.

جهاد تبیین

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به ضرورت مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن که نیازمند جهاد تبیین است، اظهار کرد: امروز دشمنان ملت ایران که دشمنان اسلام و انقلاب هستند با تمام توان خود با استفاده از همه ابزار‌ها و شیوه‌ها پای کار آمده‌اند تا با زیر سؤال بردن تمام مبانی دینی و اعتقادی، تحقیر فرهنگ و ملیت ایرانی، ترویج شایعات و تهمت، زیبا جلوه دادن فرهنگ غربی، سلب امید و ناامیدی به آینده، ایجاد اختلافات قومی و در یک کلام شکاف بین مردم ریشه دروغ، تخریب و ترویج شایعه را در کشورمان بگسترانند.

وی با تأکید بر مقاومت در برابر این تهاجم گسترده و تلاش برای خنثی کردن آن، افزود: جنگ سنگین رسانه‌ای دشمن که بخشی از جنگ نرم علیه ملت ایران است، سال‌هاست که علیه اسلام و انقلاب آغاز شده و مقاومت در برابر این تهاجم رسالتی است که نباید از آن غافل بود.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به نقش رسانه و رسالتی که بر عهده دارند، تصریح کرد: امروز رسانه در جهاد تبیین نقش بسزایی برعهده دارد و جهاد تبیین که مورد توجه مقام معظم رهبری است باید از طریق رسانه تبیین و انتشار یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دشمن از طریق ایجاد جنگ نرم و جنگ روانی به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است و با این ترفند قصد نفوذ به لایه‌های مختلف به ویژه تسخیر ذهن جوانان و نوجوانان ما و بردن آنان به سمت اهداف از پیش طراحی شده خود دارند که ضرورت دارد تا در این زمینه هوشیار و بیدار و آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه در کشور شاهد جنگ تمام عیاری هستیم که استکبار با همه ظرفیت‌های خود در آن به میدان آمده، اظهار کرد: مقام معظم رهبری خطر این جنگ را از سال قبل گوشزد کردند و برای مقابله با آن جهاد تبیین را مطرح کردند و باید دستاورد‌های انقلاب قبل و بعد از انقلاب بیش از پیش به جامعه تبیین شود.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه ما در جهاد فرهنگی در حال مبارزه با دشمنان هستیم، دشمنی که می‌کوشد با هر وسیله‌ای ایران اسلامی را نشانه بگیرد، اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای اشتباه کردند و به خیابان‌ها آمدند و تحت تأثیر فضای رسانه‌ای دشمن و فضای مجازی و هیجانات نوجوانی و جوانی قرار گرفتند و باید به آنان گفت آیا دست دشمنان را در حوادث اخیر ندیدند و اگر اینچنین است باید سریعتر به خود بیایند و خود را از توطئه خطرناک کنار بکشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: استکبار به دنبال نابود کردن فرهنگ ما و قالب کردن فرهنگ بی‌بندباری در جامعه ماست و اینکار را از ده‌ها سال قبل با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای، بنگاه‌های خبری و رسانه‌ای، ایجاد فرقه‌های ظاله، اسلام آمریکایی، مواد مخدر، اسلام فردی و فرهنگ مصرف‌گرایی آغاز کرده است و آیا وقت آن فرا نرسیده تا با تبیین این موضوعات مردم را آگاه و بیدار کنیم تا بدانند که جریان کفر و نفاق چه توطئه و قصد شومی را در سر می‌پروراند.

وی در پایان با اشاره به اینکه آمریکا در سند ۲۰۲۵ خود به این موضوع اعتراف کرده که اگر تا ۲۰۲۵ نتواند کدخدای جهان شود رو به شکست خواهد رفت، گفت: از سال گذشته مقام معظم رهبری زنگ خطر فتنه را به صدا درآورند که دشمن جنگ ترکیبی را به مؤلفه‎‌های مختلفی آغاز کرده است لذا امروز ضرورت بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام
captcha