بیش از ۲۰۰ درخواست تدفین شهید گمنام در کرمان وجود دارد
کد خبر: 4101645
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

بیش از ۲۰۰ درخواست تدفین شهید گمنام در کرمان وجود دارد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۲۲۰ درخواست تدفین شهید گمنام در استان کرمان را در دست بررسی داریم و تاکنون میزبان ۳۰۱ شهید گمنام در ۱۲۵ حرم در استان هستیم.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در جلسه بررسی درخواست خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: ۲۲۰ درخواست تدفین شهید گمنام در استان کرمان را در دست بررسی داریم و تاکنون میزبان ۳۰۱ شهید گمنام در ۱۲۵ حرم در استان هستیم.

وی با بیان اینکه درخواست دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در استان تأیید و برای بررسی به تهران ارسال شده، گفت: امیدواریم امکان خاکسپاری شهید گمنام در این دانشگاه فراهم شود.

حسین محبی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان نیز در این جلسه گفت: یاد و نام شهیدان مایه‌ سربلندی و عزت است. همه وظیفه داریم شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم.

وی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه را موجب برکت و نعمت دانست و خواستار تصویب و اجرایی شدن پیشنهاد تدفین شهید گمنام در دانشگاه هایتک شد.

انتهای پیام
captcha