وظیفه حوزه و دانشگاه، پرده برداری از مکر دشمنان و جهاد تبیین است
کد خبر: 4101978
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

وظیفه حوزه و دانشگاه، پرده برداری از مکر دشمنان و جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌‌جنوبی گفت: جهاد تبیین و پرده برداری از مکر و وحشی گری غربی‌ها، وظیفه حوزه و دانشگاه است و باید در این زمینه طرح و برنامه داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امام جمعه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز دوم آذرماه در دیدار با جمعی از اعضای بسیج طلبه و دانشجو استان که به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۷ مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه برگزار شد، اظهار کرد: شرط اول این است که چارچوب فطری فرد به عنوان انسان سالم نگه داشته شود و باقی مبانی را باید حتماً متکی به فطرت کنید.

وی با بیان حضور بسیجیان در انواع و اقسام مسائلی که در جامعه پیش می‌آید، ادامه داد: بسیجی صادق همواره دنبال سختی و حل مشکلات است و دیگران را بر خود مقدم بدارد و به مردم خدمت رسانی کند و در همه اینها هم براساس مبانی انبیاء، به دنبال کسب رضایت خداوند است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: بسیجی صادق اهل طمع، ترس، سازش و ریا نیست و در همه برنامه‌ها از جمله دوران دفاع مقدس، زلزله، سیل و توزیع کمک‌های مؤمنانه نقش آفرینی می‌کنند و این از آثار وجود بسیجیان است.

وی با اشاره به احساس مسئولیت بسیجیان در جهاد تبیین، تصریح کرد: انسان باید نجات پیدا کند و اگر مسئله تبیین حل شد راه برای نجات انسان باز می‌شود اما اگر مبهم ماند مشکل بشریت حل نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: اکنون جهاد تبیین کارساز است و اگر این مسئله حل نشود هیچ چیزی به ثمر نخواهد رسید.

عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کار بسیار بزرگی انجام داده است، یادآور شد: افراد منافق و خائن برای دشمن در ایران زمینه سازی کرده و ترور و شهادت را رقم می‌زنند.

وی بیان کرد: جهاد تبیین و پرده برداری از مکر و وحشی گری غربی‌ها، وظیفه حوزه و دانشگاه است و باید در این زمینه طرح و برنامه داشت.

انتهای پیام
captcha