بسیجی بصیر در هر موقعیتی رسالت خود را می‌شناسد
کد خبر: 4101998
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

بسیجی بصیر در هر موقعیتی رسالت خود را می‌شناسد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بسیجیان بصیر و همچون آهن محکم هستند و در هر موقعیتی رسالت خود را می‌شناسند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته دوم آذرماه در نشست بصیرتی در کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند اظهار کرد: بسیجیان در حال فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان(عج) هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری، بسیجی کسی است که مومن و متعهد به اسلام باشد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بسیجیان بصیر و همچون آهن محکم هستند و در هر موقعیتی رسالت خود را می‌شناسند، ادامه داد: بسیجی مؤمن به تواضع و فروتنی آراسته است و با اهل ایمان پیوند عمیقی دارد و در دوران دفاع مقدس این ویژگی ها بین رزمندگان و شهدا نمایان بود.

نوفرستی با بیان اینکه در آیات قرآن کریم آمده است که کسی که از دین خدا، مرتد و روی گردان شود خودش ضرر کرده است، تصریح کرد: بسیجی مومن کسی است که غرور نسبت به سایر مومنین ندارد.

نوفرستی بیان کرد: بسیجیان جهان اسلام با یکدیگر با محبت و رافت برخورد دارند و در مقابل دشمنان و کافران با اقتدار و عزت و صلابت برخورد می کنند و همراه رهبری و از بصیرت برخوردار هستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بصیرت یکی از خصوصیات برجسته بسیجیان است، ادامه داد: به موقع در صحنه حضور دارند و در جنگ احزاب و جنگ های ترکیبی و جریانات نفاقی که دشمن راه انداخت برخی از منافقان چهره واقعی خود را رو کردند.

وی گفت: هر زمان که اسلام قوی بوده است دشمن با تمام قوا به میدان آمده و این جنگ ها همه پیروزی است و امروز شاهد گسترده شدن جبهه پیامبر گرامی اسلام(ص) و تقویت و گسترش جبهه مقاومت در جهان هستیم.

نوفرستی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت در همه دنیا قابل مشاهده است و اینکه عربستان در این اغتشاشات اخیر علیه ایران هزینه‌های بسیاری می‌کند به این علت است که از جبهه مقاومت یمن دارد سیلی می‌خورد.

انتهای پیام
captcha