افزایش 30 درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن و عترت بسیجیان خوی
کد خبر: 4102017
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

افزایش 30 درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن و عترت بسیجیان خوی

مسئول تعلیم و تربیت سپاه خوی گفت: 60 درصد شرکت کنندگان در این مسابقات را آقایان و 40 درصد را بانوان بسیجی تشکیل می‌دهند که این تعداد شرکت‌کننده در مقایسه با سال‌های گذشته 30 درصد افزایش داشته داشته است.

مسابقات قرآن و عترت بسیجیانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سبحانی‌فر، مسئول تعلیم و تربیت سپاه خوی 2 آذرماه بیست ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیجیان گفت: به مناسبت هفته بسیج در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیجیان خوی 650 نفر از بسیجیان خواهر و برادر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در 3 رشته حفظ ، قرائت و تحقیق قرآن باهم رقابت می‌کنند.

وی افزود: 60 درصد شرکت کنندگان در این مسابقات را آقایان و 40 درصد را بانوان بسیجی تشکیل می‌دهند که این تعداد شرکت‌کننده در مقایسه با سال‌های گذشته 30 درصد افزایش داشته داشته است.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خوی در این مراسم اظهار کرد: انس با قرآن موجب سعادت بشریت بوده و هدایت و نجات بشر است و امروز خانواده‌ها با توجه به هجمه‌های رنگارنگ دشمنان بیش از هر زمان دیگربه مفاهیم این کتاب آسمانی نیازمند هستند.

سرهنگ موسی جعفرزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی نیز در این مراسم گفت: طرح‌های قرآنی با هدف انس بسیجیان با کلام آسمانی وحی در بیش از 300 پایگاه بسیج این شهرستان اجرا می‌شود و این مسابقات به مدت 10 روز ادامه داشته و نفرات برتر هر رشته به مسابقات قرآنی استانی و کشوری بسیج راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha